Dag 1

23 oktober 2025 - Son en Breugel, Nederland

Daar gaan we weer. Koffer gepakt, deur dicht en weg zijn we. Stukje wandelen, bus en trein en hopla; we staan alweer op Schiphol. We hebben thuis om 11.35 de deur dichtgetrokken, dus vanaf dat moment is het vakantie! Deze keer naar Thailand dus. 

Na de gebruikelijke en noodzakelijke kommer en kwel  van inchecken en douaneformaliteiten op het vliegveld, wachten we gelaten af tot we kunnen boarden.  Bij het inchecken blijkt dat we niet langs elkaar kunnen zitten in het vliegtuig. Bij de balie zegt een jongedame uiterst vriendelijk dat we dat nog kunnen regelen bij het boarden en in het vliegtuig, maar ik weet dan al beter. Er zitten 2 rijen tussen. Da's geen nood, want na 37 jaar huwelijk, kunnen we best enkele uren zonder dat we elkaar in de haren moeten vliegen.

4 Reacties

  1. Ans van Gaal:
    24 oktober 2025
    Misschien ook wel effe lekker zo, twee rijen can elkaar 😜
    Goede en veilige vlucht gewenst!
  2. David:
    24 oktober 2025
    Het is maar zoals je dat zelf beleefd 😄😉
  3. Loes B:
    24 oktober 2025
    Elkaar een beetje ruimte geven is nooit verkeerd. Fijn dat de luchtvaartmij.daar aan meewerkt. 😉
    Gelukkig gooide "Benjamin" jullie vluchtschema niet in de war.
    Nu maar lekker genieten van jullie reis!!
  4. Berlinda:
    27 oktober 2025
    Geniet van jullie reis.